15843
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 451)
Praca dotyczy rewalidacji indywidualnej, stanowiącej ważny element współczesnej praktyki psychopedagogicznej w zakresie pomocy dziecku o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Efekt edukacyjny i terapeutyczny zależy głównie od prawidłowej diagnozy (wcześnie podjętej, wieloaspektowej, dynamicznej itd.), dzięki której można określić kierunki działań, metody pracy i formy organizacyjne edukacji i terapii. Autorzy niniejszego opracowania – specjaliści wybranych subdyscyplin pedagogiki specjalnej – omawiają pewne odmienności w diagnozie i terapii w stosunku do poszczególnych kategorii dzieci: z globalnym obniżeniem sprawności intelektualnej, ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD), z dysfunkcją słuchu i wzroku.
Availability:
Wypożyczalnia Iwanowice
There are copies available to loan: sygn. 37.091 (1 egz.)
Notes:
General note
ISSN 0239-6025 odnosi się do poprz. tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz
Summary, etc.
Streszczenie: Podstawy procesu diagnozowania dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Praca z uczniem z globalnym obniżeniem sprawności intelektualnej; Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu; Praca z dzieckiem z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej; Praca z dzieckiem z dysfunkcją słuchu; Praca z dzieckiem z dysfunkcją wzroku.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again